zondag 5 december 2010

Tom Beek

Opname gemaakt op 25-11-2010 tijdens het optreden van Tom Beek met zijn muziekprogramma: "C'est le Tom qui fait la musique'. Het optreden vond plaats in het Comedytheater in Amsterdam. Nadat Tom Beek met zijn trio het eerste deel van de avond had gespeeld, werd het tweede deel van de avond ingevuld door Tom Beek met gastmuzikanten. Uitgevoerd werd de suite 'Water'. Wellicht meer hierover in de toekomst.
Het is mijn eerste oefening geweest m.b.t. het fotograferen van musici tijdens een optreden. Ik zat vooraan, waardoor ik goed zicht had op hetgeen zich op het podium afspeelde; een belangrijke voorwaarde volgens mij. De belangrijkste opgave voor het fotograferen van musici is, het overbrengen van de intensiteit of het plezier waarmee de musicus zijn muziek probeert over te brengen op zijn publiek. Ik vind dat dat met deze opname gelukt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten